
در این بخش تمامی سوالات احتمالی به خوبی و به طور جامع پاسخ داده شده و به مراجعه به این بخش می توانید به جواب اکثر سوالات خود برسید.
آیا میتوانم در هر ساعت از شبانهروز سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، شما میتوانید در هر ساعت از شبانهروز و در تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید. سفارشات در اسرع وقت برای شما چه از طریق پیک برای تهران و چه از طریق پست برای تهران و شهرستان ارسال می شود.
آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟
بله، پس از ثبت نام در سایت شما میتوانید در ساعات کاری (10-18) با شماره 02191692168 تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.
دوست دارم از گجیتو خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت گجیتو، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت گجیتو با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا امکان دریافت حضوری کالا وجود دارد؟
بله مشتریان می توانند در صورت تمایل یک روز قبل سفارش خود را ثبت و با هماهنگی دفتر فروش کالای خود را در ساعت کاری تحویل بگیرند.
آیا برای خرید از گجیتو باید حتماً در سایت عضو باشم؟
بله، اگرچه میتوانید بدون ورود به حساب کاربری یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای ادامه مراحل خرید و ثبت سفارش نیاز است که با حساب کاربری خود وارد شوید یا در حین خرید عضویت خود را تکمیل کنید.
مزایای عضویت در گجیتو:
- خرید سریعتر و آسانتر
- مدیریت ساده سوابق خرید و فعالیتها
- ایجاد لیست علاقمندیها و پیگیری تغییرات آنها
- اشتراکگذاری نقدها و نظرات با دیگران
- اطلاع از فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات
چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
پس از تکمیل سفارش و تأیید همکاران فروش برای ارسال، سفارش شما در نوبت ارسال قرار خواهد گرفت.
سفارشاتی که قبل از ساعت 12 ظهر در تهران ثبت شوند، بین ساعت 16 تا 19 همان روز به دست مشتری خواهند رسید.
همچنین ارسال برای سایر شهرها به صورت روزانه یک بار انجام میشود. سفارشاتی که قبل از ساعت 9 صبح ثبت شوند، همان روز با پست ارسال خواهند شد. اما سفارشاتی که بعد از ساعت 9 صبح یا در ایام تعطیل ثبت شوند، به اولین روز کاری بعدی موکول خواهند شد.
پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، کد مرسوله پستی از طریق پیامک ارسال میشود. وضعیت آن را با وارد کردن کد مرسوله در وبسایت پست به آدرس https://www.post.ir پیگیری کنید.
روش های ارسال در گجیتو چیست؟
دو روش متفاوت برای ارسال در گجیتو وجود دارد:
روش اول: پیک موتوری برای ساکنین تهران
روش دوم: پست پیشتاز برای تهران و سایر شهرها
آیا پس از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گجیتو تماس بگیرم؟
خیر، پس از اینکه مراحل خرید را تکمیل کردید، پردازش سفارش به صورت خودکار انجام میشود و از طریق پیامک به شما اطلاعرسانی خواهد شد. در صورت نیاز، کارشناسان فروش گجیتو با شما تماس خواهند گرفت.
آیا میتوانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟
بله، تا قبل از تأیید نهایی سفارش و کلیک بر روی دکمه اتمام خرید، شما میتوانید سفارش خود را از سبد خرید حذف یا اصلاح کنید. اما پس از تأیید نهایی و در مرحله پرداخت، امکان تغییر یا حذف سفارش وجود ندارد. در این صورت برای لغو یا تغییر سفارش، باید با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
چگونه میتوانم زمان ارسال را پس از ثبت سفارش ویرایش کنم؟
برای این کار، لطفاً با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
پس از ثبت نهایی سفارش، چه زمانی میتوانم آن را دریافت کنم؟
سفارشات مشتریان ساکن تهران که قبل از ساعت 12 ظهر ثبت بشوند، بین ساعت 16 تا 19 همان روز به دست آنها خواهد رسید. همچنین، سفارشات مشتریان سایر شهرها که قبل از ساعت 9 صبح ثبت شوند، در همان روز با پست ارسال خواهند شد. اما سفارشاتی که بعد از ساعت 9 صبح یا در ایام تعطیل ثبت شوند، به اولین روز کاری بعدی موکول خواهند شد تا پس از هماهنگی ارسال شوند.
چگونه میتوانم وضعیت سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال شدهاند را پیگیری کنم؟
پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، کد مرسوله پستی از طریق پیامک ارسال میشود. وضعیت آن را با وارد کردن کد مرسوله در وبسایت پست به آدرس https://www.post.ir پیگیری کنید.
آیا کالاهای موجود در گجیتو دارای گارانتی هستند؟
بله، تمامی محصولات ارائه شده در سایت گجیتو دارای گارانتی بوده و شامل مهلت تست 7 روزه نیز میباشند.
تفاوتهای گارانتیها چیست و چگونه میتوان از آنها استفاده کرد؟
محصولات گجیتو در دو مرحله تحت پوشش گارانتی قرار میگیرند.
هر کالایی که از سایت گجیتو خریداری کنید، شامل یک هفته مهلت تست است. این مهلت از زمان دریافت کالا آغاز میشود. اگر مشتری در این مدت با مشکلی مواجه شود یا سوالی درباره محصول داشته باشد، باید موضوع را به بخش گارانتی گزارش دهد. اگر مشکل قابل حل نباشد و پشتیبانی نتواند آن را رفع کند، مشتری میتواند کالا را به دفتر فروشگاه بازگرداند و از ضمانت 1 هفتهای بهرهمند شود.
پس از پایان این مرحله، مشتری میتواند با استفاده از اطلاعات درج شده بر روی جعبه یا کارت گارانتی، از خدمات گارانتی بهرهبرداری کند. در این حالت، باید شرایط و مقررات شرکت گارانتیکننده را بررسی کرده و مطابق با آنها اقدام نماید.شایان ذکر است که استفاده از گارانتی تنها برای محصولاتی امکانپذیر است که دارای گارانتی باشند. در غیر این صورت، فقط مهلت تست 1 هفتهای اعتبار خواهد داشت.
آیا همه کالاها شامل مهلت تست 7 روزه هستند؟
چگونه درخواست مرجوعی کالا را به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید در ساعات کاری (10-18) با شماره 02191692168 تماس بگیرید و برای هماهنگیهای مربوط به بازگرداندن کالای خود اقدام کنید.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
در گجیتو شما میتوانید کالای تحویل شده خود را نهایتا تا 7 روز مرجوع کنید البته در صورتی که کالا دچار نقص عملکردی باشد در غیر این صورت این امکان میسر نمی باشد.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
چرا قیمت محصولات در گجیتو در مقایسه با سایر فروشگاه ها پایین تر است؟
گجیتو با واردات مستقیم اجناس خود، واسطهها را از زنجیره تأمین حذف کرده و این امر موجب کاهش هزینهها و در نتیجه قیمت رقابتی محصولات میشود. ضمن اینکه این پلتفرم به طور مداوم تخفیفها و پیشنهادات ویژهای را ارائه میدهد که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.
آیا میتوانم چند محصول را به طور همزمان سفارش دهم؟
بله، شما میتوانید همزمان چندین محصول مختلف یا یک محصول را به تعداد زیاد سفارش دهید.
زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟
فروشگاه گجیتو با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت “به من اطلاع بده” فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.
در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
اگر تا تاریخ مشخصشده برای ارسال، کالا آماده ارسال نشود، با شما تماس خواهیم گرفت.
شرایط همکاری با فروشگاه چگونه است؟
شما میتوانید در ساعات کاری (10-18) با شماره 02191692168 تماس بگیرید تا به بخش فروش متصل شوید.